Amaya Amsterdam

The power of matching sets

Amaya - v3

Doelen

  • Verhoog brand awareness en online omzet met Instagram & Facebook Advertising
  • Identificeer interessante kansen voor verdere groei van twee e-commerce merken
  • Lanceren dochtermerk bij nieuwe doelgroep

Aanpak

  • Campagne strategie 
  • Vind de ideale doelgroep
  • Social media advertising en Google Ads 
  • Inzicht in best presterende ad content
  • Set up retargeting strategieën
  • Continue optimalisatie

Amaya Amsterdam is een Nederlands fashionmerk. Ze bieden vrouwen met hun collectie de mogelijkheid om eindeloos te combineren. Met een volledige set van bijpassende top en bottom hebben klanten in één klap een perfect gematchte outfit, maar deze zijn los ook uitstekend met de eigen bestaande garderobe te combineren.

In veel fashionwinkels in Nederland en België is de kleding Amaya Amsterdam al zeer geliefd, maar ze hebben ook veel ambitie online. Ook voor de lancering van het online only dochtermerk Studio Amaya. 

Voor de lancering van het nieuwe merk moet een nieuwe doelgroep worden aangeboord. Het merk heeft echt een eigen identiteit die net wat brutaler is dan het bestaande merk. 

Om deze te vinden testen we verschillende interesse doelgroepen uit op social media platformen. Ondertussen bouwens zo warme retargeting audiences op die we gedurende het jaar met de verschillende seizoenscollecties en sales acties telkens opnieuw kunnen aanspreken. 

De lancering van het merk en de resultaten van de campagne rondom de lancering beloofde veel goeds voor de toekomst!

Heb je vragen?

Neem contact met ons op. We helpen je graag!

Meer weten? We helpen je graag!

Other cases